• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nettofinans fördröjning

Lybb

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
2 April 2014
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
17
Poäng
52
Blev beviljad ett lån på 25000 i onsdags förra veckan och fick ett mail samma dag om att pengarna utbetalas till mitt konto. Nu har det snart gått 1 vecka och inga pengar har kommit och det enda svar jag får när jag mailar st att dom har en "fördröjning" och ber om tålamod. Vet nån vad detta innebär? Har dom inga pengar att låna ut?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ankan

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
10 Maj 2015
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Nettonfinans är samma koncern som Mobillån och SmsKredit. De säger att de har fördröjningar i systemet. Så har de sagt de senaste 3-4månaderna vill jag minnas. Du får ringa och tjata på dem och säga att du är i stort behov av pengarna, annars kommer du få vänta i någon vecka till . . .
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 707
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 140
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 707
Blev beviljad ett lån på 25000 i onsdags förra veckan och fick ett mail samma dag om att pengarna utbetalas till mitt konto. Nu har det snart gått 1 vecka och inga pengar har kommit och det enda svar jag får när jag mailar st att dom har en "fördröjning" och ber om tålamod. Vet nån vad detta innebär? Har dom inga pengar att låna ut?
Tar de UC?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp